- Kirjoita erotiikasta, sanoit.

Enkä minä muuta voinut kuin totella, sillä niin olin minä sinun valtaasi jäänyt. Vai mikä minut oikein oli vanginnut?

Ajatuksissani ojennan käteni ja tartun sinun lämpimään, vahvaan käteesi. Kuvitelmissani vien sen varovasti kaulalleni ja pyydän sinua sipaisemaan herkistäkin herkimpää, tuntevaa ihoa taitavilla sormillasi. Toiveissani haluan sinun painavan pehmeät ja samalla kuitenkin vaativat huulesi kaulakuoppaani, ja kielesi hitaat, uteliaat liikkeet saavat minut värisemään nautinnosta ja halusta. Kun huulesi ja kielesi hyväilevät kaulaani ja niskaani, joutavat kiihkeät kätesi jo muualle minuun.

Lasket ne olkapäilleni, ja kohta sormesi jo innokkaasti aukovat puseroni nappeja. Lämmin ihoni kutsuu sinua ja odottaa jo kiihkeästi vapautumista puristavasta kankaasta.

Olen sylissäsi. Huulesi hamuavat olkapäitäni, rintojani, vatsaani. Et näe siinä nuorta heleäihoista, kaunisvartaloista tyttöä. Näet keski-ikäisen, vartaloltaan rupsahtaneen naisen, joka kaikesta huolimatta hehkuu halusta ja antaumuksesta.

Puristat minut tiukasti syliisi, ja minä kiedon käteni kaulaasi kuin en koskaan enää haluaisi sinusta irrota. Kätesi leikittelee vatsallani, käy välillä selkäpuolella, siirtyy reisilleni ja löytää paljaan ihon siitä ylöspäin, mihin sukka loppuu. Kätesi tietää, mitä se etsii, enkä minä vastustele. Suljen silmäni ja nautin. Hiljainen voihkaisu pääsee huuliltani.

- Kirjoita erotiikasta, sinä sanoit…