Istuimme vastakkain miehen levitetyllä vuoteella. Mies ojensi kätensä ja avasi hitaasti paitani vetoketjun aivan alas asti. Yhtä hitaasti ja kiirehtimättä hän riisui sen päältäni. Sitten oli vuorossa hame. Sen riisumisessa taisin jo itsekin avustaa. Kun minut oli kuorittu, oli miehen vuoro. Tartuin hänen teepaitansa helmaan ja vedin paidan hitaasti miehen pään yli. Vielä shortsit, ja olimme valmiita toistemme syliin.

Ensimmäisestä rakastelustamme on mieleeni jäänyt erityisesti sen lempeys ja rauhallisuus, vaikka himoakin siinä oli mukana. Muistan, miten nautin. En jännittänyt lainkaan eikä minulla ollut mitään vaikeutta saada orgasmia.Rakastelun jälkeen lepäsimme vuoteella raukeina ja juttelimme kaikenlaista. Jonkin ajan kuluttua ehdotin, että mies voisi pitää minua hyvänä uudestaan. Sen hän teki mielellään, ja toinen kerta oli, jos mahdollista vielä parempi kuin ensimmäinen.

Päivä oli vierähtänyt iltapäivään. Mies tarjosi minulle ruokaa varastoistaan. Mitään gourmet-ateriaa ei ollut tarjolla, vain jotain kaupan valmista eineslaatikkoa, mutta energiaa kuluttaneen lemmenhetken jälkeen sekin maistui suussani hyvältä. Tyytyväisenä pistelin ruuan suuhuni. Sen jälkeen mies huuhteli astiat, kävi uimassa ja sitten olikin aika palata rantaan.

Paluumatka oli melko vaitonainen. Olin melko varma, että tämä oli ensimmäinen ja viimeinen tapaamisemme. Mieleni oli haikea, mutta olihan asia ollut tiedossa minulla alusta asti. En kysynyt mieheltä mitään mahdollisesta seuraavasta tapaamisesta, eikä hänkään ottanut asiaa puheeksi. Ymmärsin kyllä, etten minä merkinnyt miehelle samaa kuin hän minulle.

Minä olin miehelle hetken huvi. Ei hän ollut koskaan mitään muuta luvannutkaan. Silti tuntui pahalta, että kun kerrankin minä tunsin jotakin, en saanut tunteilleni vastakaikua. Mutta minkäs tein? Olin itse saanut valita ja valinnut näin. En katunut hetkeäkään, mutta en silti voinut mitään sille, että eron ikävän kylmä rautavanne puristi sydäntäni.