vihainen! kirjoitti kohteessa Selekävaivasen kuulumisia! 18.7.2014

"Miksi olet linkittänyt oman blogisi minun blogini Last Post tietoihin!? Ota se samantien pois"

Tämmönen kommentti oli ilimestyny plokiini. Vaikka en tavallisesti vastaa kommentteihin juuta enkä jaata, teen tällä kertaa poikkeuksen.

Kummää en oo linkittäny mitään mihinkään, en pysty mitään mistään poistamaankaan. En ymmärrä tuosta linkittämisestä enempää ku sika pohojatuulesta enkä sellasta oo harrastanu ikään. Kaiken lisäks kommentoija käyttää nimimerkkiä, jolla ei pääse ainakaan minkään plokistin kotisivulle. Niin että vaikea mun on tietää, mistä jotaki olematonta pitäs poistaa.

Jos jonkun sortin tahatonta linkittämistä on tapahtunu sitä kautta, että oon käyny lukemassa jotaki plokia, niin olis kiva tietää, mistä plokista ny puhutaan. Sitte voitas katella tarkemmin, onko jotaki semmosta tapahtunu, mitä ei oo tarkotettu. Mää ny kumminki pyyvän anteeks, jos typeryyksissäni ja osaamattomuuttani oon jonku plokiin menny sorkkimaan.

Muuta en kumminkaan osaa tehä, ennen ku saan lisätietoja. Minkään sortin tarvetta mulla ei mitään linkityksiä oo tehä. Pärijään aivan hyvin omilla jorinoillani. Ja seki mua vähä ihimetyttää, voiko toisen plokiin mennä linkittämään omia kirijotuksiaan. Eikö se oo ennemmin niin, että mää voisin omaan plokiini linkittää jonku mukavia jorinoita, mutta en mennä lykkäämään omiani kenenkään toisen osastolle. En tiijä, ku en oo asiaan tarkemmin perehtyny.

Jotenki mulla on kumminki semmonen olo, että kommentti on pelekkä rovosointiyritys. Se menöö tässä tapauksessa kumminki aivan hukkaan, ku ei mulla oo aavistustakaan, mitä tarkotetaan. Tai sitte joku vaan haluaa mustamaalata mua levittelemällä valeita, että mää käyttäsin toisen plokia hyväkseni. Oli ny niin tai näin, niin mää en kumminkaan asiasta tämän enempää tiijä.